Ronneri 0 Posted March 10, 2022 Kerro itsestäsi ainakin muutamalla lauseella: - Ehkä wildernessin pelätyin 😝 Alkuperäinen RSN: - RonneriNykyinen RSN: - RonneriEdelliset RSN (luettele kaikki): -Combat level: - 124Recipe for Disaster tehty kokonaan? : - KylläDesert Treasure quest tehty? : - KylläEdgeville TAI Ferox Spawn? : - KylläLöytyykö Augury ja Rigour? (Jos löytyy, kuva prayerbookista): - Löytyy Kuva statseista, sekä accountista ancient mace kädessä: - Kuva PK-geareista pankissa niin, että kuvassa näkyy myös chatbox missä RSN: - Kerro accountisi alkuperästä ja kerro onko kenelläkään muulla pääsyä sille: - Olen accountin alkuperäinen omistaja ja vain mulla on pääsy sille. KAIKKI edelliset klaanit, MILLOIN olit niissä ja MIKSI et ole enää niissä (myös ennen OSRS): - En oo ollu missään Entuudestaan tuntemasi jäsenet ja kuinka kauan suunnilleen olet tuntenut heidät: - 0 Suosittelijat: - 0 Mistä/keneltä kuulit klaanista, mitä odotat klaanilta ja miksi haluat liittyä? - Googlasin claaneja ja tuli vastaan ja haluan liittyä että saan seuraa wilduun jne Oletko ladannut TeamSpeak3:n ja käytätkö mikkiä? TS3 on klaanissa pakollinen. - Kyllä Vapaaehtoiset kommentit/kysymykset: - 😘 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Burm 5 Posted March 10, 2022 terve kaikki alle 126cb on purei btw Quote Share this post Link to post Share on other sites
Erkka 22 Posted March 10, 2022 moro varusteet tyylii samaa tabii et heilahti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ronneri 0 Posted March 10, 2022 4 minutes ago, Burm said: terve kaikki alle 126cb on purei btw jäisit mun purelle btw Quote Share this post Link to post Share on other sites
torkyturpa 34 Posted March 10, 2022 aika partio poika setit mutta kyllä susta vielä ampuja leivotaan räh räh. GL Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petsku 85 Posted March 10, 2022 tervetuloa joukkoon toksiseen, harmi vaa että jagexi on jo ehtiny lyödä wildun kiinni ja kultaiset tripit ovat takana päin. Jos kuitenkin ironman hommat ja muut kiinnostaa nii ei kai siinä Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petsku 85 Posted March 10, 2022 1 hour ago, Ronneri said: jäisit mun purelle btw lmfao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kerppa 8 Posted March 10, 2022 Moro! 126cb ens viikkoon mennes ja eiku gl! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Murre 13 Posted March 10, 2022 moro roni gls 😄 Quote Share this post Link to post Share on other sites